Tuesday, October 21, 2014

Mix

Witajcie!
W tym poście pokażę wam stylizacje, które znalazły się na moim instagramie lub w galerii telefonu (niepublikowane). Mam nadzieję, że spodoba wam się taki post.
Buziak!
Hello!
In this post I'm gonna show you outfits from my instagram or my camera roll (not published). Enjoy!
Kiss!




Sweater / Sweter - Zara
Pants / Spodnie - Reserved
Jacket / Kurtka - KappAhl
Shoes /Buty - Kazar
Glasses / Okulary - Firmoo
Bag / Torebka - H&M


T-shirt / Koszulka - No name
Sweater / Sweter - Zara
Pants / Spodnie - Reserved
Shoes / Buty - River Island
Necklace / Naszyjnik - Reserved
Bag / Torebka - H&M


Sweater / Sweter - Zara
Jeans / Jeansy - Tally Weijl
Jacket / Kurtka - No name
Shoes / Buty - River Island
Cap / Czapka - Peek&Cloppenburg


Sweatshirt / Bluza - Local Heroes
Pants / Spodnie - Bershka 
Shoes / Buty - Nike


T-shirt / Koszulka - DeFacto
Shirt / Koszula - Bershka
Tracksuit bottom / Spodnie dresowe - Sinsay
Snapback - Cropp
Bag / Torba - Medicine
Shoes / Buty - Nike


T-shirt / Koszulka - New Yorker
Jeans / Jeansy - Tally Weijl
Cap / Czapka - Peek&Cloppenburg
Shirt / Koszula - H&M
Jacket / Kurtka - No name
Shoes / Buty - River Island
Bag / Torba - Medicine


 T-shirt / Koszulka - Mohito
Pants / Spodnie - Reserved
Jacket / Kurtka - KappAhl
Shoes / Buty - Deihmann
Bag / Torba - Medicine

FOLLOW ME ON INSTAGRAM:
LENSOOON
LIKE ME ON FACEBOOK:
PLF BLOG

10 comments:

  1. Spodobało mi się parę stylizacji, świetne boyfriendy :)

    Zapraszam do mnie :)
    cvte-olga.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Masz urodę rasowej modelki <3. Każda stylizacja ma coś w sobie ;D.Mi do gustu najbardziej przypadła druga ;p.

    ReplyDelete
  3. bardzo fajne :) podoba mi się ta, gdzie odbijasz się w lustrze i kardigan opada Ci z ramienia :)

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Świetne stylizacje. Kilka z nich jest na prawdę w moim stylu ;) Genialne boyfirendy ♥ Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    http://sweet-hearts-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. wow!
    bluza z bad outfit day wygrała wszystko!
    genialna jest!
    fajne stylizacje.

    pozdrawiam ;)
    jesuswannatouchme.
    <3

    ReplyDelete
  6. przypominasz mi trochę Carę Delevingne... hmmm

    ReplyDelete