Saturday, July 8, 2017

Amsterdam

Kilka zdjęć z wyjazdu do Amsterdamu. Miesiąc opóźnienia.
W czerwcu poleciałam z mamą na weekend do Holandii. Spędziłyśmy w Amsterdamie jeden dzień. Szczerze, bardzo spodobała mi się Holandia. Ludzie są mili i otwarci, da się z nimi dogadać. Amsterdam sam w sobie ma taki urok, przez chwilę zapomniałam o problemach, po raz pierwszy od dawna chciałam korzystać z chwili. Zdecydowanie zaliczam go do miast dla młodych. Idealnie się w nim odnajdą. Kwestia posiłków - nie jadłyśmy w jakichś wykwintnych restauracjach. Osobiście uważam, że wydawanie dużej kasy na jedzenie to głupota i niech ktoś mi nie wmawia, że nie da się najeść za mniej niż 50 euro. Zawsze na wyjazdach wybieramy tanie knajpki na obrzeżach miasta lub kupujemy jakieś składniki w supermarkecie i szykujemy jedzenie w hotelu. Czasami nie ma na nic czasu, więc jemy zwykłe bułki, popijając jogurtem. Czy jesteśmy głodne? Nie. Ile wydałyśmy? Max 10 euro. To samo sądzę o noclegu. Po co mam rezerwować pokój w pięciogwiazdkowym hotelu, skoro wiem, że od rana do nocy będę na mieście, a w tym pięknym apartamencie spędzę tylko kilka godzin, które i tak poświecę na sen? Rozumiem, niektórzy większość wyjazdu spędzają w hotelu oglądając TV, ale ja do tych osób nie należę. Lubię zwiedzać, robić zakupy, po prostu biegać po mieście. Jeśli przyjmiecie takie podejście, w cenie jednego wyjazdu ALL INCLUSIVE (np 9K)  możecie zorganizować nawet 3 tańsze, jak nie więcej.
Bonusowo do zdjęć załączam video z wycieczki. Możecie przez chwilę potowarzyszyć mi w zwiedzaniu miasta.
PS Będę wdzięczna za łapki w górę, suby i komentarze, buziaki.

















Top / Top - Zara
Trousers / Spodnie - Zara
Shirt / Koszula - Calvin Klein
Shoes / Buty - Vans
Bag / Torba - Primark
Sunglasses / Okulary przeciwsłoneczne - Primark
Yellow bag / Żółta torba - Zara

2 comments:

  1. Ja za 2000 zł zwiedziłam całe Bałkany. Super doświadczenie, codziennie bycie w innym miejscu.

    Mój blog! Klik!

    ReplyDelete