Sunday, November 12, 2017

OMG

Hej!
Dawno nic nie dodawałam, ale w końcu pokażę Wam zdjęcia autorstwa Szymona Berezińskiego (instagram). Po opublikowaniu ich na swoim profilu (instagram), widzę że obserwatorom się podobają.

Tak z innej beczki. W piątek miałam imieniny. Dostałam od mamy książkę ,,Mleko i miód". Słyszałam o niej, bardzo mi się podobała, ale jakoś nigdy nie było po drodze, żeby ją kupić. W każdym razie - zakochałam się. W tej książce oczywiście. Przepiękna. Jeśli znacie podobne, proszę polećcie mi.

Już powoli zbliżają się święta, co bardzo mnie cieszy. Uwielbiam ten klimat, zapach mandarynek, kupowanie prezentów dla bliskich. Sama Wigilia, którą spędzam w gronie najbliższych. Oczywiście wiąże się z tym chwila przerwy od szkoły. Czekam z niecierpliwością. Dajcie mi siłę, żeby wytrzymać.
Buziak!














jacket no name | trousers zara | t-shirt no name | corset zara | shoes stradivarius

5 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rownież zastanawiam się nad kupnem tej książki, przepiękne zdjęcia, oby jak najszybciej ten czas do świat minął, pozdrawiam! :)

      Delete
  2. Też słyszałam, że tak książka jest naprawdę dobra! Śliczne zdjęcia :)
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete