Saturday, December 16, 2017

Chill

Hej! 
Wracam do Was po dość długiej nieobecności. Na początek - ogłoszenie. Możliwe, że niektórzy zauważyli - straciłam konto na instagramie. Kilka tygodni temu doszło do włamania na moje social media. Założyłam nowego instagrama - LENA.SOBALAK (nazwa taka sama jak stare konto, tym razem pisana z kropką między imieniem i nazwiskiem). Najbardziej szkoda mi utraconych zdjęć, ponieważ nie wszystkie miałam zapisane.

W dzisiejszym poście mam na sobie cudowną sukienkę od Chilliwine (INSTAGRAM | SKLEP ). Szczerze mówiąc, jest to moja ulubiona sukienka na ten moment! Wykonana z dobrych jakościowo materiałów, cały projekt przemyślany, mam nawet wrażenie, że trochę mnie wyszczupla! Model, w który jestem ubrana na zdjęciach znajdziecie TUTAJ. Wydaje mi się, że z dostępnych w ofercie sklepu ta sukienka pasuje do mnie najlepiej. Jestem niska (164cm wzrostu), trochę pełna, szczególnie w biuście i udach, mam szerokie ramiona, przez co odpadają u mnie ubrania bez dekoltu. Myślę, że każda kobieta znajdzie u nich model idealny dla swojej figury i urody. Polecam, warto się rozejrzeć. Pamiętajcie, że zbliża się sylwester, rocznikowi 00' osiemnastki, a co za tym idzie imprezy!

Buziaki!




















dress chilliwine | tights tezenis | shoes wojas | jacket zara | beret sinsay | bra victoria's secret | bra straps promees

1 comment: