Wednesday, December 12, 2018

Sukienki z sieciówek - święta i sylwester

Hej!
Oto przed Wami spóźniony wpis z sukienkami na święta i sylwestra. Szczerze przyznam, iż w tym roku jestem bardzo pozytywnie zaskoczona propozycjami siecówek. Nie pamiętam dokładnie w jakim przedziale cenowym się tutaj zawarłam. Bardzo możliwe, że trochę przekombinowałam - raz kierowałam się swoim stylem, następnie trendami, ale zdarzą się również propozycje klasyczne i neutralne. Jeśli mowa o sylwestrze - zaszalałam. Jednak wydaje mi się, iż znajdziecie tutaj propozycje na domówkę, ale też imprezę na sali.  Pod koniec przypomnę - sukienki z kolaży są tylko przykładami, opłaca się przeszukać każdy z podanych niżej sklepów, naprawdę jest w czym wybierać.
Oczywiście nie ma co wydawać majątku na sukienkę, którą założycie tylko raz. Rada ode mnie - spróbujcie wybrać coś uniwersalnego. Ostatnie dwa sylwestry spędziłam na domówkach ubrana bardziej casualowo, ale sukienkę, którą kupiłam na imprezę 2015/2016 wykorzystałam później na półmetku i przy kilku innych okazjach. Dobra, przejdźmy do sklepów.

1. BERSHKA

Bardzo pozytywnie zaskoczyła mnie Bershka. Nie przepadam za tym sklepem, ich ubrania są zazwyczaj wykonane ze słabych jakościowo materiałów i zawsze ciężko było mi się odnaleźć w ich estetyce. To taki Sinsay Inditexu. Czasami oczywiście trafiały się perełki, jednak i tak omijałam ten sklep w strachu przed kolejnym zawodem. Tym razem jestem pod ogromnym wrażeniem, on-line trafiłam na dużo super sukienek, w których widać udaną (!) inspirację większymi markami ze świata mody. Mam nadzieję, że na żywo będą się prezentować równie dobrze.


1. KLIK | 2. KLIK | 3. KLIK | 4. KLIK | 5. KLIK
 
 1. KLIK | 2. KLIK | 3. KLIK | 4. KLIK

 2.  ZARA
 Zara to jedna z moich ulubionych sieciówek. Jak niektórzy wiedzą - pracowałam tam w ostatnie wakacje. Szukając sukienek na sylwestra i święta wiedziałam, że się nie zawiodę. Przeglądanie ich strony zajęło dużo czasu, ale wyłoniłam swoich faworytów.  Tutaj, oprócz sukienek, wybrałam dla Was również kilka kompletów. Wydaje mi się, że sprawdzą się świetnie zarówno na kolacji wigilijnej jak i imprezie sylwestrowej.

 1. KLIK | 2. KLIK | 3. KLIK | 4. KLIK


                                            1. KLIK | 2. KLIK | 3. KLIK | 4. KLIK





3. STRADIVARIUS 
 Nie wiem czy zauważyliście, ale Bershka i Stradivarius mają bardzo dużo podobnych propozycji. Rozumiem, że są „rodziną”, jednak można było trochę urozmaicić tegoroczną kolekcję imprezową. Jest mi tym bardziej przykro, iż preferuję wykonanie oraz projekty ze Stradi, ale tym razem to Bershka pochwaliła się (moim zdaniem) ciekawszymi sukienkami.

 1. KLIK | 2. KLIK | 3. KLIK | 4. KLIK
 1. KLIK | 2. KLIK | 3. KLIK | 4. KLIK



4. RESERVED
 Reserved był „najtrudniejszym” sklepem. Ich oferta sylwestrowo-świąteczna jest ogromna, z czego naprawdę ciężko było mi wybrać tylko 5 sukienek do kolażu. Spotkacie tam dużo krojów, więc myślę że każda figura znajdzie coś dla siebie. Jednak szczerze przyznam, że moje serce bardziej skradły oddzielne górne i dolne części garderoby, a w szczególności spódniczki.


 1. KLIK | 2. KLIK | 3. KLIK | 4. KLIK | 5. KLIK



 





















1. KLIK | 2. KLIK | 3. KLIK | 4. KLIK | 5. KLIK


5. NA-KD
Szczerze przyznam, iż nigdy wcześniej nie zajrzałam do tego sklepu internetowego. Widziałam, że dużo osób go reklamuje, ale kojarzył mi się z typowym chińskim sklepikiem. Nic bardziej mylnego! Jestem bardzo zaskoczona, ale ich propozycje sukienek są genialne. Tutaj nie znajdziecie nic z promocji, ale przed chwilą, w poszukiwaniu linków, trafiłam na dużo fajnych za mniej niż 100zł! Ogólnie polecam, "instagramowy" styl.


 1. KLIK | 2. KLIK | 3. KLIK | 4. KLIK | 5. KLIK
1. KLIK | 2. KLIK | 3. KLIK | 4. KLIK | 5. KLIK



 

5 comments:

  1. Osobiście polecam też rozejrzeć się po lokalnych sklepach, tam też czasami można znaleźć jakieś perełki <3
    zapraszam :https://the-bubble-tea.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Sylwester już jutro, więc pewnie kto gdzieś wychodzi, ten dawno kupił kreację. Do Sylwestera, hucznych imprez i obowiązkowego pokazu fajerwerków pasują mi bardzo takie niecodzienne suknie (jak np. z Bershki), których właściwie nigdzie indziej nie da się założyć. Wszystkiego dobrego w nowym roku!

    ReplyDelete
  3. Świetny i ciekawy artykuł. Wspaniałe rzeczy, którymi zawsze się z nami dzieliłeś. Dzięki. Po prostu kontynuuj tworzenie tego typu postów.

    ReplyDelete